• Guoyu Plastic Products Bottiglie di detergente per lavanderia

Tappo a vite a doppia parete in plastica 18/20/410

Tappo a vite a doppia parete in plastica 18/20/410

Descrizione breve:


  • :
  • Detail di u produttu

    FAQ

    Nome di i prudutti Tappo a vite a doppia parete in plastica 18/20/410
    Materiale PP
    Finitura di u collu 18/20/410
    Pesu 3,6 g
    Dimensione 17,62 mm * 20,65 mm
    Culore Personalizatu
    MOQ 10000 pezzi
    Chiusura vite
    serviziu OEM è ODM
    Testing ISO 9001 ISO 14001
    Decorazione serigrafia / stampa a caldo / etichettatura
    doppia parete 7

    I tappi di buttiglia di plastica sò una parte impurtante di l'imballaggi chimichi è alimentarii di ogni ghjornu, è ancu u locu induve i cunsumatori è i prudutti sò prima in cuntattu.I noci di plastica ùn ponu micca solu mantene a strettezza di l'aria di u cuntenutu di u produttu, ma anu ancu una apertura antifurtu è funzioni di sicurezza, cusì sò largamente usati in i prudutti chimichi, alimentarii, bevande, vinu, chimichi, farmaceutici è altri imballaggi ogni ghjornu!

    I tappi a vite di plastica anu e caratteristiche di sigillatura ferma, a prova di perdite, un bonu rendimentu antifurtu, un usu sicuru è convenientu, chì pò impedisce efficacemente chì u liquidu in u cuntainer sia contaminatu da u mondu esternu è assicura chì l'imballa di diversi prudutti liquidi. risponde à i normi di sicurità naziunali.U tappu à viti hè cunnessu è sigillatu cù a struttura spirale di u cuntinuu attraversu a struttura spirale di a tappa rotante stessu.A causa di i vantaghji di a struttura di a vite, a noce pò pruduce una grande forza assiale à traversu u muzzicu trà i fili, chì hè faciule da realizà a funzione autobloccante è hà una forte prestazione di sigillatura.In generale, i prudutti di sigillatura cù esigenze elevate sò sigillati cù tappi.

    Caratteristiche di u coperchiu à vite: rotendu u coperchiu, stringhje o allughjà u tappu di buttiglia.

    doppia parete 10
    doppia parete 9

    Vantaghji

    1.strong capacità self-locking, u coperchio ùn hè facile à esse removed.The axial forza di u coperchio hè uniformi, chì hè favurèvule à sealing.

    2.Reliable, tappi durable è chjusi sò ogni pocu impurtante cum'è u cuntainer di vetru o plastica chì cuntene u vostru pruduttu.Un cappucciu strettu assicura chì i vostri prudutti sò ben prutetti, prevenendu sversamenti chì ponu esse disordinati è costosi.Senza un chjusu affidabile per i vostri buttigli è vasi, rischiate a perdita di u produttu è diminuite a fiducia di i cunsumatori in i vostri prudutti.

    3.Since u sviluppu di tappi di plastica, u so rolu ùn hè più limitatu à l'imballu è a sigillatura.A più spessu, i marchi maiò sò più inclinati à selezziunà o cuncepisce è pruduce tappi novi è peculiari chì sò rari o assenti in u mercatu per mette in risaltu e so caratteristiche di marca.

    È u novu è peculiar tipu di tappu ùn hè più cuntrullatu da u tappu di vite di una sola strata, cusì u tappu di vite di doppia strata o ancu multi-layer hè statu sviluppatu in u seguitu.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi