• Guoyu Plastic Products Bottiglie di detergente per lavanderia

24/410 28/410 Plastica Cosmetic Packing Mushroom Screw Cap Flip Top Cap

24/410 28/410 Plastica Cosmetic Packing Mushroom Screw Cap Flip Top Cap

Descrizione breve:


  • :
  • Detail di u produttu

    FAQ

    Nome di u produttu 24/410 28/410 Plastica Cosmetic Packing Mushroom Screw Cap Flip Top Cap
    Materiale PP
    Finitura di u collu 24/410 28/410
    Pesu 4G
    Dimensione L: 24 mm H: 22,8 mm
    Culore Personalizatu
    MOQ 10.000 pezzi
    Chiusura Vite
    serviziu OEM è ODM
    Auturizazione ISO 9001 ISO 14001
    Decorazione Stampa di etichette / Serigrafia
    dsadaduyik5

    Feature

    1.A forma di fungo di u cappucciu è u cumpunente flip-top assicuranu a so facilità d'utilizazione.Fattu di copolimeru PP, hà una taglia di collu di 28/410.Hè dispunibule in una varietà di culori, tutti arricchiti da un finitu brillanti.

    2.Screw-on cap presenta una opzione di imballaggio versatile, ideale per a cura persunale è i prudutti cosmetichi.Cù un flip top cun sigillatura di fori è un collu 24/410. A forma di stoute facilita a presa è pò esse persunalizata in una gamma di culori, tutti rinfurzati da un finitu brillanti.

    3.Tappo a vite flip-top in forma di fungo in una finitura matte.Questa chjusura hè dispunibule in parechji culori cù un segellu di foru.

    Forma di funghi speciale

    Forma di funghi unica, cù a vostra buttiglia pare più bella è interessante, lasciate una persona lascià una impressione prufonda.A superficia liscia di a tapa hè delicata è cunfortu à toccu.

    dsadaduyik6
    dsadaduyik9

    Imballaggio pensatu

    Di solitu usemu cartoni per imballaggi esterni è sacchetti di plastica per imballaggi internu.I cartoni ponu sustene l'impattu esternu, i cartoni sò amichevuli di l'ambiente, riciclabili, ligeri, plegabili è pocu costu di trasportu. I sacchetti di plastica sò a prova di polvera è impermeabili, impediscenu a merchenzie di fouling o umidità.

    Pensate chì u listessu cartone hè troppu noioso?Vulete avè u vostru propiu logu di marca unicu nantu à i cartoni di e merchenzie?Sempre chì ci furnite disegni o disinni, pudemu aiutà à stampà è persunalizà cartoni speciali per voi.I mudelli speciali di cartone ponu aumentà a ricunniscenza è l'influenza di a marca.

    Cuntatta ci

    S'ellu ci hè qualcosa chì pudemu fà per aiutà, per piacè sentite liberu di cuntattateci. Vi furniremu servizii di pre-vendita puntuale è prufessiunale.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi