• Guoyu Plastic Products Bottiglie di detergente per lavanderia

20/24/410 cappucciu di plastica flip top

20/24/410 cappucciu di plastica flip top

Descrizione breve:


  • :
  • Detail di u produttu

    FAQ

    Nome di i prudutti 20/24/410 cappucciu di plastica flip top
    Materiale PP
    Finitura di u collu 20/24/410
    Pesu 3,2 g
    Dimensione 20,20 mm * 22,53 mm
    Culore Personalizatu
    MOQ 10000 pezzi
    Chiusura vite
    serviziu OEM è ODM
    Testing ISO 9001 ISO 14001
    Decorazione serigrafia / stampa a caldo / etichettatura
    cima cap18

    A cosa si adattano i tappi flip top?

    Stu cappucciu flip top hè adupratu per cuntrullà a distribuzione di i prudutti liquidi.U pirtusu nantu à a tappa hè cunvenutu per a distribuzione, è a tappa hè aperta per a distribuzione o l'almacenamiento chjusu.

    Flip top cap hè una tappa cumuna per i prudutti di cura di u corpu, cumpresi oliu essenziale, oliu di massaggi, crema per a faccia, shampoo, disinfettante per e mani, liquidu per lavastoviglie, lozione, acondicionador per i capelli, gel doccia, detergente è prudutti di pulizia.Hè ancu adattatu per i chimichi di pulizia di a casa è per una varietà di applicazioni.Stu tipu di tappa di gomma hè assai liscia nantu à a parte liscia, è a so apparenza hè ancu assai liscia.

    Stu cappellu hè assai adattatu per l'apparenza classica di u vostru cuntinuu è hà una funzione affidabile ogni volta.U latu di u cappellu hè lisu.

    Chì sò i vantaghji di stu cappucciu flip top?

    I costili nantu à a tappa sò fatti di plastica PP per aiutà à capisce, mentre chì a tappa di primavera è e ribs filati sò turnati da u polipropilene.

    Aprite u cupertu di a cerniera per espose u pirtusu per u ligame / basta appughjà a striscia di gomma torna per chjude.U tappu di buttiglia multifunzionale hè assai adattatu per dispensà parechji prudutti diffirenti, da i prudutti di pulizia di pittura d'arte è di bellezza, per facilità a rotazione di u tappu di buttiglia, facendu faciule di dispensa, faciule d'utilizà è pò esse ricaricatu.

    I tappi di erogazione Flip Top anu un coperchio incernieratu chì si scatta in u locu.Stu cappucciu à cerniera pò esse apertu è chjusu millaie di volte prima di rompe. Hà un altu livellu di tolleranza à u calore è una eccellente resistenza à a fatigue 100% Garanzia di Satisfaction.

    cima cap13
    top cap6

    Perchè vi ricumandemu stu cappucciu flip top per voi?

    A prova di perdite: i nostri tappi di bottiglia sò fatti di polipropilene di alta qualità è rispondenu à i più alti standard tecnichi.Ùn truverete micca un pirtusu o qualchi macchie in u collu di u capu.

    Bonu per a natura, bonu per voi: aduprendu questi imballaggi di bottiglia riutilizzabili pensati per voi pò risparmià assai soldi è viaghjà à a tenda.

    Salvà a terra: sti buttigli è tappi sò fatti di 100% polipropilene, chì sò largamente usati è faciuli di riciclà.

    Distribuite u pruduttu: apre a cima di u discu per espunisce a bocca interna.Puderete poi distribuisce u pruduttu pulitu appiccichendu pressione à a buttiglia.Dopu, chjude a tappa superiore.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi