• Guoyu Plastic Products Bottiglie di detergente per lavanderia

E cumpagnie di bottiglia di pesticidi anu ancu bisognu di adattà à u novu disignu.

E cumpagnie di bottiglia di pesticidi anu ancu bisognu di adattà à u novu disignu.

U prucessu di mudernizazione agricula avanza, è u mercatu agriculu in parechji paesi si move ancu versu a grande scala è a mecanizazione.Cù l'entrata di i prufessiunali agriculi, l'utilizatori dii buttigli di pesticidi cuminciaru à cambià.

I pesticidi sò indispensabili à i prudutti agriculi.Mentre l'ambientalisti anu rinfriscatu l'usu di pesticidi in l'ultimi anni è prumove l'alimenti verdi, a dumanda di pesticidi resta robusta.Ùn importa micca simplice, bella o nobilebuttiglia di pesticidil'innuvazione di mudelli hè duvuta à a dumanda di u mercatu.

Per l'industria di l'buttiglia di pesticidi, a riforma tecnica pare esse statu un sogliu.Ancu s'è u numeru di buttigli di pesticidi ùn hè micca altu cum'è quellu dibuttigli di plastica regulare, u numeru di buttigli di pesticidi hè relativamente custante.Ma un sguardu più attentu revela chì i materiali di imballaggio per i buttigli di pesticidi sò chjappi in u passatu.Plastica è vetru sò usati sempre.U stilu ùn hè micca cambiatu.

Cù u cambiamentu di a struttura organizzativa di l'utilizatori di pesticidi, a forma di i buttigli di pesticidi deve ancu cambià.I bisogni di i novi agricultori per i buttigli di pesticidi sò in constantemente cambiante, è l'imprese di buttigli di pesticidi anu ancu bisognu di adattà à u novu disignu. Zhongshan Huangpu Guoyu Plastic Products Factory pò furnisceserviziu OEM & ODM.Tuttu ciò chì avete da fà hè furnisce i disegni, è pudemu fà a buttiglia chì vulete una realità.

fabbrica di prudutti di plastica guoyu


Tempu di post: 21-oct-2022