• Guoyu Plastic Products Bottiglie di detergente per lavanderia

Bottiglia PE versus bottiglia PET, quale hè megliu?

Bottiglia PE versus bottiglia PET, quale hè megliu?

megliu 1
megliu 2

In a vita di ogni ghjornu, spessu vedemu assai prudutti chimichi di ogni ghjornu aduprà imballaggi plastichi.Per l'imballu di buttigli di plastica, avemu avà micca solu assai scelte nantu à u stilu, ma ancu avè assai scelte nantu à u materiale di buttigli di plastica.I materiali di buttigli di plastica in u mercatu sò:PET, PET, PP, PVC è cusì.Oghje avemu da fucalizza nantu à l'analisi di buttiglia PE è buttiglia PET, chì hè megliu?

Prima, fighjemu i vantaghji è i disadvantagesbottiglie in PE.Prima, a plasticità di a buttiglia PE hè bona, u prezzu hè più bassu di a buttiglia PET.Per l'imprese chì utilizanu assai imballaggi plastichi, questu significa un grande risparmiu di costu.Siconda, i buttigli di PE sò opachi, chì hè ancu una bona scelta per certi prudutti chì anu bisognu di prutezzione di luce.

Siconda, fighjemu i vantaghji è i svantaghji di i buttigli in PET.Prima di tuttu, l'apparizione di l'imballaggio in bottiglia PET hè trasparente, cusì chì i cunsumatori ponu vede chjaramente ciò chì hè in a buttiglia è stimulà u desideriu di i cunsumatori di cumprà.Siconda, i buttigli di PET anu una certa resistenza à a temperatura alta è ponu esse riscaldati bè, chì hè assai impurtante per certi alimenti.In terzu, i buttigli di PET ponu esse in cuntattu direttu cù l'alimentariu, chì face i buttigli di PET largamente usati in u campu di e bevande è l'alimentariu.

How to sceglie i materiali di imballaggio apprupriati, pò esse cunsideratu da a necessità di imballaggio liquid shading, proprietà chimichi è altri aspetti. Da u mercatu attuale, l'usu è u tassu di penetrazione diBottiglia PEThè assai più altu ch'è quellu di a buttiglia PE, chì dimostra ancu cumplettamente i vantaghji di a buttiglia PET.

megliu 3
bottiglie in PET

Se ùn sapete micca cumu sceglie i buttigli adattati, per piacè cuntattateci.Zhongshan Guoyu Plastic Products Factoryhà più di 10 anni di sperienza in a pruduzzione è l'esportazione di prudutti di plastica. Seremu u vostru cumpagnu affidabile.

megliu 5

Tempu di post: Jul-09-2022